Tåg och Buss åkande

E helgen så tog ja och tilan en trip till mina kusiner i Västerås.
De slutade med att vi åkte tåg dit. Allt gick kanon, vi va på promenad innan vi åkte och sen så hade vi en timme på oss i hallsberg innan tåget kom till västerås.
Till en början va tila helt till sig hon ville springa runt och hälsa på allt som rörde sig. Olyckligtvis fick vi en tjej framför oss med en kattunge kull, de gjorde ju inte saken lättare att slappna av.
Så vi flyttade oss längre fram där både jag och tilan slumrade till. När vi väl va i västerås så va vi en sväng på stan, mkt saker att titta på för tila och många hundar som hon ville hälsa på.
De kom två skatare förbi åkande dom tyckte hon inte om och skällde ut, men de sluta med att en fick komma fram och hälsa och visa att inget va farligt.
När vi skulle ta oss ifrån stan så åkte vi buss, allt gick jätte bra. Tila gjorde något som hon aldrig gjort förut, när vi satt i bussen så hoppade hon upp i mitt knä. Och de brukar hon aldrig göra annars.
Väl hemma hos min kusin så gick vi en promenad på fältet, där träffade vi en collie på 5 månader dom tyckte om varandra jätte mycket!

Imogron ska vi på hundsim undra hur de kommer att  gå :D

Kommentarer
Postat av: Annacarin

Åhh va mysigt med hundsim, det önskar jag att det fanns här också.

Tror att det kommer gå kanon bra på utställningsdebuten för er så duktiga som ni är :) Vi håller tummar och tassar här för er.

Kram på er!

2009-01-15 @ 14:00:08
URL: http://www.trickytreets.se
Postat av: Maria J

Vart är du på hundsim? Moa tyckte inte heller om när dom åkte skateboard när hon var yngre.

Ska vi ta en promenad snart nu? Moa har blivit mycket bättre i tassen!!

Kram

2009-01-16 @ 10:58:51
URL: http://alskadestaffar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0